Mitt as keliga liv..

mitt liv går bara ut på golf. intressant vah?? spelar kanske 9 hål om dan och tränar ständigt.. men om man vill bli bra så får man ligga i :D så man tränar varje dag -.- . jo idag var idas kille här och hans kompis. as kul och spionera XD <3
fick några ... hemliga bilder med :O haha låter kul vah?? :P trodde la det. hon var med han och jag vattna växt huset och hjälpta pappa med nån ute lampa, som fredde tog sönder :) men nu har vi en ny :)
spelade på Holms GK härromdan :P ska tävla där på fredag med :) kul kul. kanske går man vidare och kan sämst bli 16 bästa junioren/ tjejer i sverige, ha det låter nått det vahh?? :D <3

okej som vanligt så var det säkert jätte kul att läsa detta / NAAT!!! men aja ska dra nu..inte för jag har nått bättre att göra men jag pallar inte skriva mer :D <3 ses







vill ha , snygg nog??

passar med scarfen ( stavninge ) emma kanske skulle köpa till mig :D <3

Kommentarer
Postat av: emmie

Äntligen uppdaterar hon! <3 yeeej :D

heheh köpte dne idag till dej bästaste kusse <33

2010-08-06 @ 17:23:05
URL: http://emmiiel.blogg.ae
Postat av: Hanna :)

sv: hihi, tack :)

såg du mitt sms ? :)

2010-08-09 @ 20:46:32
URL: http://hannabresellss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0