Har varit i stan...

skriver texten först för jag pallar inte göra det efter varje bild :P
vi var på ett fik, som jag inte kan namnet på.. men det var as gött varsin kladdkake, likanande sak :P och en cappuccino
var :D gick runt 100 tror jag, kanske exakt :P XD tror det vah det.. inte så dyrt :D
sen var vi och shoppa , om man kan kalla det shoppa.. det var inget som var snyggt, nästan :P XD..
en del saker var snygga... som dom grejerna som man köpte :P XD ;)
men pallar ite skriva mer för ska äta och pallar inte mer bah :P XD

bilderna :D



.



.



.



.



sakerna jag prova..



saker na jag köpte, ett par byxor.. en spets t-shit ( liknande sak ) och en vanlig t-shirt bah :D

Bra dag ;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0