balndeliibalndellii

hihi kom inte på nån bra rubrik :P
tänkte att man kanske skulle kunna lägga in en bild på den frisyren ida gjorde på mig igår..
hon gjorde en till men den var udda... men kommer lägga in en bild på den sen. CASSE är här nu..
men hon e med ida så jag får inte träffa henne, jag tror att ida e rädd att jag ska ta henne ifrån henne så hon inte har nån kvar :S men men.. får överleva^^ hon ska sova här idag, och så tror jag hon ida och abbe skulle på bio sen i kväll. men jag vet inte vilken det är. men jag hoppas att det inte är Vampires SUCK för det SUGER!!!!!!!!!
TURKIET om en vecka och en dag!! kommer bli så gött asså. hihi men vi har klassresa när jag e borta :(
men jag e glad för dom ska cyckla, MED HJÄLM!! OMG!! hihi och så har dom ett tjej och ett kill rum.. så man missar la inte mycket.. Kanske tacosen :P hoojoo :P men det ska bli gött med en resa nu..
Mamma och pappa har varit och bytt en sol stol som zicco paja xd.. men dom fick en ny, OCH fick köpa en för 100 kr, den kosta FAN 350!! XD


FRISYREN!



hon gjorde en liten " BOW " XD <33

Kommentarer
Postat av: Miini

jag e bara så best!! <33333333333

2010-09-04 @ 14:46:16
Postat av: Miini

menar bäst..

2010-09-04 @ 14:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0