Då har man städat köket och fixat grönsaker till maten/ tacos :D

FY FAN, jag e så sur på min syrra .. hon GÖR ALDRIG ETT SKIT!!! särskilt nu när hon har fått sin data!!
sen så står man och damsuger.. så kommer hon upp och, tar ner 2 påsar som jag har bett henne ta ut 100 gånger så frågar jag om hon om hon ville damsuga.. MÅSTE JAG!!  och bara för att skojja sa jag ja! och så börja hon så kollade jag på hennes ögon och så bad jag henne att kolla ner.. så hade hon härmat mig med sminket, så tänkte jag .. FY FAN .. det passar så INTE bra så sa jag at det såg konstigt ut.. hon bara DU HAR fult smink med!! jag bara tyck det då, ska jag bry mig och börja lipa eller??, hon>: okej.. nu kan du damsuga.. jag: ( viskar ) : du vet endå inte hur man gör..  har fan aldrig gjort det :S hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0