döden var nära :O

man kan säga så att i natt var man nära på att dö x(.. trollis hade rymt från toan, och sprungit omkring en stund och sen kom hon ner till mitt rum och la sig på mit ansikte men jag sov juh, värsta as djupt. så vaknade jag av att jag höll på att kvävas till döds.. och så flög trollis iväg, så sitter man där och lixom, tur att man vakna :P
men sen kom hon tillbaka och gick under mitt täcke och slickade mig på fötterna och då tog jag henne och skulle släppa ut henne. men hon ville inte ut så jag gick upp på toan, och efter en stund hörde jag bara en duns och där kom hon igen.. HON HADE ÖPPNAT DÖRREN, hoppade på hantaget så jag släppte in henne IGEN!!
och sen ställde jag en tvätt korg utanför, hon kom inte ut men man hörde en massa dunsar :S
så nu har vi satt typ ett lås på utsidan av toa dörren som man får låsa när man ska lägga sig så man slipper DÖ!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0