Hanna och jojo IGEN :D

efter att jojo hade "cyklat" förbi ;) några timmar/minuter :P senare ringde hanna och frågade om jag kunde komma ut och visa vad hon skulle göra med kaninerna när vi e borta :D hon e SÅ JÄVLA SNÄLL så hon sa att hon kunde ta katterna med :D <3  aja så gick vi ut till kaninerna .. så skulle jag ta ut bum bum, idas kanin.. så jag kunde städa buren. men när jag bar på honom kände jag VÄRLDENS ( nu tar jag i ) största TOVA!!  så satt man i 1 timme!!  hanna hjälpte till med, men en timme efter det :D <3 och då hade jag inte ens blivit klar.. så jag var elak nog mot honom att jag såg bara till att han kunde typ gå riktigt så ida ASET!! får göra det imon. jag tog min kanin med :D
orkar inte skriva mer.. men jojo "cykla" förbi och vi snacka lite :D <33 MYS DAG!!! <333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0