nada rubrikio ;)



tacos igår :D
----


det har inte varit något specielt med dagen utom att jag har haft läxförhör och bara chillat.. dagen har varit lagom snabb ;) det gick nog bra på engelskan men jag har säkert fel på 2 eller mer :S hihi..
5 DAGAR KVAR!! tills vi ska åka.. kommer bli så gött ;D
jo jag såg emma igår.. när hon sprang vid gammla E6, vid lite innan lidel.. så skickade jag ett sms till henne där det stog typ. hihi såg dig gå precis, men dom andra sprang, sping nu älskling.. men inget svar..
så i morse gick jag in på bloggen och kom på att hon hade ny mobil med nytt nummer?? HIHI!!
men aja xd kankse förstår att man inte fick nått svar.. XD
ingen läxa till imon, så SKÖNT!!

NU KOM PAPPA HEM!!!!

Kommentarer
Postat av: emmie

hahahah såg du mej??? :O OMG ja va så jävla arg när ja sprnag där!

du vet erik gympaläraren som helt dum i huvudet! ( vi spran "slingan" i tisdags förra veckan 1 varv när vi hade vikarie)

o så kom han i går MAN LURAR INTE EN VIKARIE ALLA VET ATT MAN SKA SPRINGA 2 VARV UT O SPRING!!!

va ba :O :O what o när fan blev de 2 varv!!??

o så kommer han i dah.. oj förlåt ja såg inte att ni inte hade sprungit den vägen förr...

jag bahh -.- -.- -.- fuck fuck FUCK you erik!!



fast love love LOVE you tea<3

2010-09-07 @ 16:58:58
URL: http://emmiiel.blogg.se/
Postat av: emmie

(vet inte om min andra komentar kom in) datan dampa så jag kör på en till..



heheh såg du mej?? :O :O

asså ja lovaar mitt huvud var säkert helt jävla rött så jävla arg jag va! vi sprang nämligen "slingan" i tisdags med vikarie o så kommer erik ( gympaläraren som e dum i huvudet) o säger MAN LURAR INTE EN VIKARIE ALLA VET ATT DE E 2 VARV! vi bah what o när fan blev de 2 varv! :O

han bah UT O SPRIINNGG!!!!!!!!! ( i mot vind o allt)

o så kommer han i dah oj förlåt ni hade visst aldrig sprungit den vägen för så ni kunde inte vetat att de va 2 varv..

ooohhhh fuck fuck fuck erik!



men love love love tea<3

2010-09-07 @ 17:03:50
URL: http://emmiiel.blogg.se/
Postat av: emmie

hahah båda komentarerna kom visst in wooppsiiee (a) (a) <3

2010-09-07 @ 17:04:31
URL: http://emmiiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0